Mengapa anda perlu membeli di Anep Enterprise???
Perniagaan berdaftar dengan SSM bernombor 002099558-P
Jimat masa. Tidak perlu ke kedai.
Jimat petrol kenderaan. Hanya tunggu di rumah.
Jimat tenaga. Boleh buat kerja lain sementara menunggu.
Jimat wang. Tiada kos petrol. Tiada cukai/GST. Tiada kos tersembunyi.
Barang sampai terus ke pintu rumah anda.
Kualiti terjamin. Puas hati membeli.
100% IMP (Islamic Manufacturing Practice). Halal dan tanpa was-was.
Dibuka 24 Jam, setiap hari selagi ada rangkaian internet.
Mesra pelanggan.

Iklan Utama [RM1 / hari]
anep-enterprise

Sunday

Genius Coco Plus

Harga RM25 sekotak
Isi 15 sachet X 25g
Aturan Minum
Minum 1-2 sachet sehari
Kos Penghantaran PERCUMA pos biasa atau RM6 PosLaju
---------------------------------------------

Genius Coco Plus adalah minuman bernutrisi yang diformulasikan khas dari sumber makanan yang terbaik, berkhasiat serta berkualiti seperti serbuk koko, madu, kurma, malt ginkgo biloba, dan za’faran. Genius Coco Plus membantu meningkatkan daya ingatan, merangsang tahap kecerdasan minda dan konsentrasi.

Di samping itu, ia juga dapat bertindak memperbaiki sistem perjalanan darah, mencantikkan kulit serta membantu membekalkan tenaga yang diperlukan dalam badan untuk pemulihan sel serta tumbesaran dan fungsi organ dalaman. Genius Coco Plus mengandungi serat, protein, vitamin dan mineral yang terbaik untuk kesihatan badan.

Khasiat

Gabungan bahan serbuk coco, krimer bukan tenusu, gula, malt, madu, kurma, za’faran dan gingko biloba akan memberi khasiat seperti berikut:

- Mengeluarkan toksik dan radikal bebas dari badan melalui pembuangan air besar atau air kecil
- Melancarkan perjalanan darah dan membekal oksigen yang optimum ke otak
- Meningkatkan daya ingatan
- Menajamkan minda dan IQ yang lebih cergas dan aktif
- Memberi tumpuan atau konsentrasi yang lebih iaitu lebih fokus
- Membentuk perwatakan peribadi
- Mengeluarkan resdung kalau ada
- Memberi tenaga yang diperlukan oleh badan dan menghilangkan keletihan
- Mengenyangkan perut


Untuk mendapatkan sepenuhnya khasiat di atas, adalah dinasihatkan untuk meminum 1 sachet pagi dan 1 sachet petang untuk 2 minggu pertama dan selepas itu istiqamah iaitu secara beterusan dengan hanya minum 1 peket sehari setiap pagi. Minum untuk 2 minggu pertama secara konsisten adalah sangat penting ini kerana ia akan mengeluarkan toksik dan radikal bebas daripada badan kita.

Tindak balas akan berlaku seperti malas, mengantuk atau letih setelah kita minum secara berterusan untuk selama 3 atau 4 hari, ini berlaku kerana toksik dan radikal bebas sedang keluar dari badan. Selama mana tindak balas ini terjadi bergantung kepada banyak mana toksik dan radikal bebas yang ada didalam badan seseorang itu. Kebiasaannya ia mengambil masa dalam 1 hingga 3 hari.

Genius Coco Plus sesuai untuk diminum oleh seisi keluarga, ini disebabkan setiap ahli keluarga memerlukan minuman tambahan untuk keperluan harian badan. Lagipun kita memang minum minuman yang berkhasiat setiap hari, oleh itu minuman ini dibuat khas untuk keperluan badan kita.

Cubalah hari ini untuk 2 minggu pertama dan lihatlah perubahan yang akan berlaku pada ahli keluarga kita. Tak cuba kita tak tahu, InsyaAllah ia tidak merugikan kita malahan menguntungkan kita. Setelah mencuba dan nampak perubahannya, maka kita kongsikan dengan ahli keluarga dan saudara mara yang lain serta jiran tetangga dan kawan sepejabat.


home